Pages

Followers

Thursday, December 2, 2010

Semalam aku kelukaan,
Kecewa kehampaan,
Mencalar ketabahan,
Impian seringku harapkan menjadi kenyataan
Namun tak kesampaian,

Allah…
Inginku hentikan langkah ini
Bagaikan tak mampu untuk ku bertahan
Semangat tenggelam lemah daya,
Haruskah aku mengelamun jiwa
Ku berbisik inilah dugaan

Dan langkahku kini terbuka
Pada hikmah dugaan uji keimanan
Dan dilontarkannya ujian diluar kekuatan setiap diri insan

Allah…
Pimpini diriku,
Untuk bangkit semula meneruskan langkah perjuangan ini
Cekalkan hati dan semangatku
Kurniakan ketabahan........
Agar mimpi jadi nyata..
padaMu ku meminta

Dan ku mohon agung kudratMu
Wahai Tuhan Yang Satu
Segalanya dariMu 

LANGKAH TERCIPTA:UNIC



Bismillah
Post kali ni aku dahulukan dengan lagu LANGKAH TERCIPTA,UNIC.tetibe aku terpikat plak kat lagu ni.hehe.mungkin ade yg berfikir aku tengah dilanda kekecewaan.huhuh..mungkin ya mungkin tidak,..Allah sahaja yang tahu...kalau sesape rase tengah frustated tu bole lah dengar lagu ni sebagai pilihan ke-2,selepas ayat2 Al-Quran. (^_^)...heheh..hm..tu jelah kot,sebelum aku gerak,aku nak suggest kamu2 semua yg bace blog ni,bace blog saifulislam.com .blog yg memg aku update lahh.bahase yg mudah masuk ke jiwa.serius.xrugi bace.byk lagi artikel2 dari blog ni aku belum selongkar.untuk remaja yg terpinga2 tanpa hala tuju bole lah bace,InsyaAllah ade panduan.buat daie yg masih memandang peta dalam dunia dakwah,InsyaAllah ke temu laluan yg memudahkan sampai ke destinasi seterusnya...marilah membaca sebelum talqin dibacakan untuk kita ..salam koreksi diri untuk ku dan untuk mu..Barakallahu fikum.

-PRAY HARD,WORK SMART-

1 comment:

Anonymous said...

ومن الواضح ان هناك الكثير لمعرفة ذلك. أعتقد أنك قدمت بعض النقاط الجيدة في ميزات أيضا. الاستمرار في العمل ، عملا عظيما!