Pages

Followers

Friday, January 6, 2012

mandom

Bismillah.


musim exam menjelma.


disebabkan wireless macam SB (siput baby)..


xdapat lah nak mengakses internet.


kalau orang tanye pasal isu semasa.


memang aku senyum jelah kan..


Arghh. stress. ini akibat last minute. padan muke. sebab banyak lagi x hafal.


tibe2. romate bagi angry bird dan plant vs zombie [pada awalnya prinsip xkan sentuh bende2 ni.. [[macam haram plak.haha]] tapi best gak. menanam bunge matahri penuh strategi bagi mengelak di makan zombie! erk. melastik burung. aku jem dengan burung yang ade peluru telur.xmembantu.] pandai la. dah,sambung stady je. nak FB kemaen lambat ,loading.




ulum quran.kenapa aku xyakin dengan subjek ni ~~'
aqidah.seriusly aku rase macam nak suruh ustaz hassan yang kat cfs tu terang!
fiqh.aku stabil dengan subjek ni. tuka ke fiqh?? haha,


selamat lah semua yang nak exam.


masih punye waktu. doa paling penting. senjata ampuh,



bagi aku. kalau nak sesuatu. korang sure tekad gile kan. kalau tak nak. satu alasan dah bole buat aku detect. =)

maaf. sangat tak ilmiah. InsyaAllah lepas exam aku post pasal tokoh. tengah kaji lagi.

Fi Amanillah.

[[mandom adalah kerana hidup time final ini; stady,makan,tidur,solat. tiada sumbangan.]]





No comments: