Pages

Followers

Friday, August 6, 2010

saat ini..

Ya Allah..hamba Mu datang menagih cinta Mu..sungguh pun ku tahu..betapa banyak dosa dan noda yang telah ku lakukan..Ya Allah..Ampunilah hamba Mu ini Ya Allah..jangan Kau biarkan aku tanpa hidayah Mu..aku takut Ya Allah..jika Engkau tidak mengampunkan segala tanggungjawab yang aku lalai dari melakukan nya Ya Allah..hamba Mu ini lemah..hamba mu ini hina..bantulah aku Ya Allah..untuk berada di dalam persinggahan dunia ini..kuatkan iman ku Ya Rahman..Kau Redhailah segala perbuatanku Ya Rahim..Tiada Tuhan yang Layak di sembah melainkan Mu..Nabi Muhammad Pesuruh Mu..Ya 'Afu..Ya Karim..perjalanan ini masih panjang..adakalanya..aku gembira dgn segala nikmat yg Kau beri..apabila iman ku lemah..aku mengeluh dgn sedikit ujian yg kau timpakan pada ku..Ampuni aku Ya Allah..Jadikan lah aku hamba yg beriman kepadaMu dengan sebenar-benar iman..Ya Allah, Engkaulah Tuhan kami, tiada Tuhan melainkan Engkau, yang menjadikan kami, dan kami adalah hambaMu, dan kamipun dalam ketentuanMu serta janjiMu sedapat yang kami lakukan. Kami memohon perlindunganMu daripada kejahatan apa yang kami lakukan, kami mengakui kenikmatan yang telah Engkau limpahkan kepada kami dan kami juga mengakui akan dosa kami, keran itu berikanlah keampunan kepada kami, sesungguhnya tidak ada yang memberi pengampunan kecuali Engkau. 

No comments: