Pages

Followers

Friday, August 6, 2010

sabar lah sahabat..

hari ni da 3 kali aku post..hehe..awal2 lagi..memg rajin..hehe..xp2..moga istiqomah..Amin Ya Rab..da lame xbalik umah..rindu kat umah..dalam mase dua bulan..sehari je sempat tido kat umah..pape pon..Alhamdulillah..aku bersyukur..Allah izinkan aku balik umah..meskipun sekali cuma..sume tanye,nape xbalik umah..aku hanye mampu tersenyum..hanya Allah yang Mengetahui..dan sahabat yg memahami..aku menjawab,Allah belum izinkan..
bukan rumah ku
ade sahabat aku..dirundung kesedihan..macam yg aku penah rase..sedih xdapat balik umah..sabar ye sahabat..semoga Allah membalas segala kesabaran mu..inilah hakikat..dugaan dan ujian silih beganti..hanya yg kuat sahaja mampu tabah dengan ujian yg diberi..Allah knows the best for us..but as a human..i know..we have feeling..sad,happy and angry..whatever it is...mengadulah pada Nya..tidakkah dengan mengingati Allah,hati kan menjadi tenang..

No comments: